Accenture
flow-image

Готови или не: защо маркетинговите иновации започват с операции по разчистване

Този ресурс се публикува от Accenture

С бума на цифровата търговия по време на пандемията за две години наблюдавахме десетгодишен растеж и това напълно промени пейзажа на иновациите за директорите на маркетингови организации. Маркетинговите иновации преди се свеждаха до разработване на индивидуални схеми за лоялност, стратегически ценови стимули или полезни опции за персонализация. Сега става въпрос за изграждане на истински взаимоотношения с клиентите в допълнение към постигането на конверсии. Маркетинговите организации трябва да въвеждат иновации, за да проектират смислениз и подходящи преживявания а клиентите. И те са на път да го направят с темпото на клиентите и промените на пазара.

Изтегляне

box-icon-download

*задължителни полета

Моля, приемете условията

С искането за този ресурс се съгласявате с нашите условия за ползване. Всички данни са защитени от нашата Политика за защита на личните данни. Ако имате някакви допълнителни въпроси, моля, изпратете имейл на dataprotection@headleymedia.com.

Свързани категории Мрежова сигурност