Accenture
flow-image

Как данните помагат на маркетолозите да се разтоварят

Този ресурс се публикува от Accenture

СПОДЕЛЯНЕ Данните и прозренията на клиентите са двигател на маркетинга в днешната цифрова ера. И все пак повече от половината (57%) от ръководителите на маркетингови компании признават, че не разполагат с данните, от които се нуждаят, за да разберат клиентите или да предвидят техните нужди. Проблемът произтича от това, че маркетинговите организации са принудени да се развиват бързо в рамките на няколко години. С появата на нови технологии и допирни точки, които се появяват сякаш за една нощ, маркетолозите са оставени с дълъг списък от безкрайни задачи и бели петна в данните. Всъщност почти 70% от ръководителите на маркетингови компании казват, че изминалата година е изтощила напълно техните служители. Прочетете сега, за да разберете как данните помагат на маркетолозите да се разтоварят.

Изтегляне

box-icon-download

*задължителни полета

Моля, приемете условията

С искането за този ресурс се съгласявате с нашите условия за ползване. Всички данни са защитени от нашата Политика за защита на личните данни. Ако имате някакви допълнителни въпроси, моля, изпратете имейл на dataprotection@headleymedia.com.

Свързани категории Облачна сигурност, Сигурност на API, Брокер за сигурност на достъп до облака (CASB), Облачно съответствие, Сигурност на облачните данни, Облачно намаляване на DDoS, Сигурност на Cloud Edge, Защита на файлове в облак, Управление на състоянието на сигурността в облака (CSPM), Защита на работното натоварване в облака, Разширено откриване и реакция (XDR), Secure Access Service Edge (SASE), Сервизна мрежа